2007年10月28日星期日

粟米糕...

今早起身既時候,媽咪已經係到整緊粟米糕喇!
見佢二三下手勢話咁快就整完,咁應該唔難整既,哈哈哈!
(不過我次次都偷唔到師,搵日真係要自己睇下佢d食譜,襯冇人個時自己整)

我唔鐘意有人係身邊嘈住晒…話你應該點應該點..
但由於屋企成日都好似好多人咁…><…

雖然今次我冇份整…但我已經訂左廿幾件…(獨立包裝,每個好似蛋撻仔咁大架)
我聽日就帶回公司請同事食!^^
以表示一直以來多多照顧!^^

2 則留言:

小貝 說...

哈哈

我無份既 ><

好耐無同你傾計,
掛住你

野蠻郡主 說...

係呀!好耐冇同你傾計,你都唔call我!哈哈哈!

不過近日好累,要休養叉叉電先!