2007年10月13日星期六

心寒

昨天晚上,由於在等朋友整蛋糕放學,又不自覺的OT了,
但冇計OT錢呀,因為今天條數跑得超差,但又離奇的做了很多工作!

在於時間未到,又唔想行街SHOPPING,身體唔好,謝絕HAPPY HOUR及CLUBBING,都係工作要緊,
幫下同事手都OK既,如何日後身邊多返個人,我先唔會晚晚OT呀!(係咪好衰呢!)

結果,放左工,差唔多十點先餓到胃痛去食車仔麵,跟住就同朋友去左世貿飲野!

朋友去左買野之際,聽到隔離枱一枱四個女孩子在談天,(對不起,天性如此八卦)
隱約聽到一個名字,我的心便寒起來…
她們在討論戀愛問題,又什麼他好嗎?他付出D咩?但女仔又話玩下,又話拍拖但又唔長遠?
另一個朋友又在說什麼是正確的戀愛態度…等等待

另邊廂的我就很苦惱了…
雖然同樣名字的人在香港都應該唔少…
但很怕聽到別人談論他?為什麼?


如果你說他什麼好什麼好,怎樣為你付出,我會想…他好又關你咩事喎!唔准呀!
但如果你說他什麼不好,傷害他的說話,我會覺得你憑什麼這樣話他,你根本不知他的好,更想伸張正義的保護他一番!

最後…覺得是自己想得太多了,我根本不知道他們在說什麼?
不過我依然不希望別人說我的朋友.......我會盡我小小的綿力保護他們的名節!

沒有留言: