2007年10月2日星期二

世界宣明會 - 助養兒童計劃

助養兒童計劃是透過助養者的愛心捐助,保護兒童,提供生活所需,所屬家庭受惠,身處社區得益。

最近我妹妹都領養左一個,佢既名字叫MWE, Soe,居住於緬甸,女,生於1998年1月1日。
噢…原來咁大個架喇!

起初我以為會係領養BB仔,因為我想同佢改名呀!
男既叫"傲雲",女既叫"傲雪",唔好問點解,因為好聽囉!

不過點都好…生兒育女對我來說,距離太遠而且責任太大,
何況曾幾何時講好左…

我諗我都會養返個…唔知道…小朋友睇唔睇得明我d港式英文呢?

p.s 我d靚信紙同disney明信片有著落喇!

5 則留言:

匿名 說...

我大學時都有想過畢業後助養兒童,但畢業後居然完全忘記了,每天只埋頭幹那些沒可能斡得完的工作 !

野蠻郡主 說...

所以依家應該好好爭取返工作後應該享受的有限時間,好好享受一返。

匿名 說...

小9都有一位緬甸女兒...

野蠻郡主 說...

oh..HOW abt the relationship between you and your daughter.?

匿名 說...

Just starting stage (within 1 year)... keep on, but I am too lazy to write frequently...