2007年10月14日星期日

書信

信…其實係一種存錄回憶既方式之一,
唔開心唔鐘意保留既,咪扔棄佢囉!想保留既,裡面既對話係刻係我心裡面!

今日執屋,竟然見到2001年我好朋友初去澳洲既書信,講述佢初到澳洲既生活,
岩岩睇個封就係佢同男友一個月紀念日所做既事…
如果大家都有d咁既回憶,將來老左,依d回憶就係朋友既書信裡面!

時至今日,其實寫blog已經取代左書信去記錄自己的心情節目。
我唔擔保我將來會唔會冇晒記憶,所以我好希望我能夠珍惜同記得今日發生過既事!

2 則留言:

匿名 說...

其實信同埋日記真係會為自己留低好多美好回憶,可惜我總係無恆心去寫 ~~~

小貝 說...

加油加油