2008年5月25日星期日

忙到想死

近日工作忙到痴晒線!

部門俾左第二個老闆睇,人手唔夠,投訴又增多。
日日係咁俾人捽數,仲要係deadline先趕晒!

真係做唔切,可能我既工作量比起其他人可能仲少,
但晚晚ot都唔係解決辦法,但上頭唔理過我地,剩係識睇數字做人。

我已經好努力咁搵工,不過都係未有消息啦!

最慘既係,我連自己私人時間都冇咩,
我好耐冇過海行街喇!
我d飯局全部postphone,就連以前最fd日日傾msn都冇咩好講,
一講就係話"我想死"…

幾down呢!
今日早上有少少時間,睇左ck個blog,好耐冇睇喇!真係幾開心,
可以做返自己想做既野,但喵個blog又去唔到,我要襯仲有既少許時間,
睇返下大家近況,再係咁…好快死喇!

1 則留言:

Bacakara 說...

祝早日 搵到好工......