2008年6月6日星期五

拯救行動 - 刻不容緩

四川發生地震這麼大型的天災,很是不幸,
但感謝生還者還努力的生存,珍惜生命。

不過,我覺得一切還好像頗遙遠,
不是我不感動,也不是我沒有同情心,
但我發現,目光太過短淺喇!
我日日還在為工作上勞勞役役,連家人、朋友、甚至自己,
都好像已經沒有時間分給她們去相處,甚至聆聽。

難道就咁樣去過我既生活嗎?
我一點也不想…
工作上除左友好既伙伴一起努力"挨"之後,依然係如舊咁辛勤工作,(可惜又進展不大)。
咁樣既人生,我諗到我老左既時候,我一點也不開心,也不懷念,甚至覺得好像有時浪費。

岩岩聽到,部門好快有大地震﹐
我有點期望快點來,讓痛苦快d過,好讓可以重新!

p.s 其實我有好多朋友(包括blogger),我已經好耐冇同佢地聯絡,係冇精神冇時間冇心機,我真係好唔開心!

1 則留言: