2008年6月15日星期日

革命尚未成功,同志仍需努力

唉!早2日,膽粗粗咁遞左封辭職信,
但由於未搵到工既關係,部門同事都極力挽留,
唉…留既原因都係擔心我搵唔到工,同埋跟本唔夠人…

雖然係有2日俾少左野我做…
但我發覺問題其實冇改善過,
過多2日做唔掂,我又會痴晒線咁…

丫…想死!我個resign letter就放係桌面,隨時standby,
要快d搵工喇!真係頂唔順喇!

失敗左…仲要喊左好耐,真係覺得超失敗!唉!
點對得住自己丫!

3 則留言:

Bacakara 說...

市道好左 , 應該搵工易左....


搵到新工先resign好D

Morca 說...

工作時工作…遊戲時都係…工作…

英倫肥龍 說...

咩失敗呀,唔好咁失落啦.
繼續搵啦,加油!