2008年5月14日星期三

這個醫生真太串

話說今日唔舒服,忍唔住請左一病假好好咁休息一下,
其實每次打電話約左都仲要等幾個字,都唔知約來有咩用,

不過…依個醫生呢…真係好串呀!
唔信,留意以下對話︰
我︰唔舒服,個頭好痛,好似俾野鑽咁,冇發燒但係有咳!
醫︰…唔…我諗你都係普通頭痛,唔會有咩大問題,最怕你有瘤有癌,不過睇返你由06年到依家都係話自己頭痛架喇,如果係有事,你依家都死左啦!冇咩問題既,食返d頭痛藥就得架喇!

大佬呀!梗係有事先搵你架喇,冇事洗睇醫生咩!
不過我唔同佢辯駁,我都唔舒服,仲同你嘈,傻架咩!
留返啖氣暖肚!

不過係公司醫生,我只係俾$20,你估…關唔關事架呢?

沒有留言: