2008年5月1日星期四

2008 生日派對 (續)

上回說到…到抵香港一刻,已經滿心歡喜的想跑出閘會情人了!
可能我份人比較熱情主動,其實我好渴望一見面來個激烈擁抱+深情一吻!(你話係咪好似睇戲咁浪漫哩!)

好友同我一起出閘,佢二眼唔夠就係前排見到佢男朋友喇!
大穫,咁我個個呢?唔見人既!
冇幾耐,好友話︰你個個咪行緊來囉!(下,依家先行過來,等死我咩,人地好心急見你呀!)
終於見到喇!佢好cool呀!第一句就問,點解咁耐既?仲要企開咁遠(其實幾cm我都覺得遠喇),好大盤冷水,
眼見另邊廂,好友同男友已經勁纏綿喇!
我想…我既plan A失敗左喇!之後我地坐巴士返屋企,仲要冇位要分開隔離坐,激死,plan B又冇埋!
終於返到屋企,男友以為我會忍唔住即刻晒戰利品,錯喇!三日冇見,梗係要爭取時間,攬下都好丫!(佢實話︰你係女仔來架,咁唔知醜既)
禮物依d野,反正聽日放假,聽日再睇都未遲!

沖完涼先後,男友無端端攞左個生日蛋糕俾我,好開心呀!
不過呢…我要等埋佢先拆禮物,睇一張好有心思既生日咭!

那天晚上,我們談了很久!

第二朝,我地竟然躲懶,直至下午點幾發覺超超超肚餓先捨得起身,
如相中一樣,這個百分九好男友煮愛心公仔麵俾我食呀!(我真係覺得佢識幾多野架喎!雖然係一碗麵,但我已經好滿足了)
之後我地去左屯門巿中心行街呀!yeah!又可以shopping喇!
我仲買左套靚靚泳衣去游水著呀!(因為有佢,我先唔會買太多無謂既,同埋真係會買到原本計劃買既野啦!)

晚上,我們一起回家吃飯,之後傾多一陣計,食埋蛋糕就送我回家了!

其實我都知自己衰衰地咁問左你一句︰點解今晚唔係出街食既?咩唔係同我慶祝咩?
雖然依日我地唔係話咩大事慶祝,但有你係身邊,其實已經好滿足,平淡中帶點不平凡嘛!right?
如果因為我一句令你到唔開心或者俾左壓力你,對唔住呀!我知道你已經花左心思!
不過呢…我地一路行街一路一人一啖"麥旋風",我真係覺得好溫馨同甜蜜,最衰冇影相留念!
我知道你以前係做餵人個個,不過呢?從今開始,你要習慣下俾我照顧,依d野梗係女仔做架啦!千奇唔好同我爭呀!

最後…我想講既…係依日裡面,其實我們係生活當中既相處,學習到…
男友係d咁怕羞既人,咁我就真係要慢慢習慣下喇!
而且我地行街購物時大家既觀點唔同,其實都唔係真係咁壞既事情,因為要先了解對方所想,
大家再互相配合同遷就,咁樣,我們先可以打穩基礎去迎接將來既共同生活。
所以…總括來講,依一日,我係得益良多既…

1 則留言:

Bacakara 說...

補番 佢 生日快樂....