2008年5月1日星期四

近來的不快

上星期的時候,其實心情是十分不爽的,
整個人很不開心很失落…

其中都關乎家人,工作,朋友…
先說家庭吧!我們一家六口住在一個細小的單位內,
地方雖然細小,沒太多私人空間…不過,其實蠻熱鬧的…
但就在這濟迫的小單位內,你的行為就容易影響到身邊既家人…
就係因為一d磨擦,被家人炮轟了一頓,
其實我有諗過,係咪我同家人緣唔好,又或者跟他們的觀點與角度不同,
某程度上,有時都覺得幾難去交心的…當然,我知道自己任性,所以他們不放心我吧!
他們的好意,我明白的…但只是希望別用那麼傷的言語去表達,我唔buy仲更加反感架!
不過,為了表示我的選擇是正確,我一定要做返好d,起碼對受到影響既人先公平!

二個人的相處,除了我家人,就是對方家人了…
我想…其實都有蠻不開心的地方,雖然不是親口跟我說,
但笨笨的我…還是會感覺到的…

至於工作,天呀!都係搵份工,我多次重覆我唔係一d事業心重既人,
但我依然要為自己的工作而負責,
有時上司問,點解條數咁差…我真係唔知點答,我會為自己做得慢做得唔夠好而唔開心,
但係…我係咪真係唔適合做呢?(講左辭職好耐,但做下又一日,做下又一日)
然而,我有時不太敢跟男朋友說這個話題,
我都好怕佢知道原來我是如此不濟的…哈哈哈!二來,唔想佢擔心嘛!
我雖然倚賴,但有d野總要自己承擔和面對!
其實很多時,很想不負責人的說,你覺得我唔好咁炒我囉!
係!講得好似好型咁…但錯晒囉!依d咁不負責任的說話,我唔想出自我把口同上司講,
老實說…依間公司d同事真係好好好好好x1000000000000000000,但我唔想任性而說出一d不負責任的說話,而影響大家關係!

我最近收到一個消息係關於舊公司,
聽到之後,其實都有點兒不快,一個我覺得佢係我好朋友但心事極多的人,一個係我好尊重既上司,
well,雖然他們等人的決定一定有佢既原因和計劃,
我覺得佢地的安排從來沒有計劃我,我心底裡面相信他們一定有原因和想法。
但我又會覺得…被排外的感覺很是不好,雖然別人唔一定要顧我感受。
最後,我得出一個結論︰係上司下屬既就會公私分明,係朋友既就唔遷涉公司利益。
咁諗…會唔會開心d呢?

p.s 其實好多心事,我都有跟友人說起,很多謝他們的關愛,能夠認識他們是我的福氣!thx~

沒有留言: