2008年5月1日星期四

二個人的生活

曾經說過,我跟男友的性格,其實很相似…
大家都是願意付出,將心比心的人!

其實我們現在每天晚上也會通一個電話才睡,
昨天晚上,半夜傾傾下…阿爸竟然起身玩電腦,
咁冇理由因為咁唔傾架,不過我就要好細聲好細聲…
好慶幸…聰明既男友依然能同我溝通,因為佢估到我想講咩,甚至我連要知既答案都自動答埋我!
(佢點可能咁聰明架,係咪傻架佢…)

我身邊既朋友都很替我開心,對他的評價很好!
我不知道…他咁好,點解會同笨笨的我一起呢?可能就係因為我夠笨…哈哈哈!
但願…佢身邊既朋友都會喜歡我就好了!

話雖如此,其實我們當中亦有很多不相似的地方,
例如︰他需要訓到中午,但我又晨咁多彈左起身。(以今日為例,其實昨晚傾電話傾到好夜架喇!我依家都好累…不過竟然訓唔著,仲要七點幾醒左添,係咪傻架!)
又或者大家shopping既消費模式唔同,他又好怕影響我,令到我買得唔開心,我買得貴,佢又覺得唔值得,
其實依d生活既點滴,都要藉著相處去了解再協調!這樣,關係才會長久!

有時,晚上可以同朋友msn既時間會同男友講電話,
會feel到佢覺得我心在不焉既時候,都幾唔好意思!
咁我盡量襯佢係陪家人既時間玩多d,做返d私人野!
因為我唔想佢同我傾電話既時候分心,所以我諗佢都唔希望咁樣,正所謂,己所不容,勿施予人!

除此之外,我們還是要學習如何相處,彼此相親相愛,如果大家有經驗可以跟我們分享的話,指教下丫!謝謝!

沒有留言: