2008年5月1日星期四

泰國生日之旅

2008/4/19 下午 3號風球
放了半年假,男友到公司接放工,陪我執行李,不過,打風呀!好驚行程受到影響!

2008/4/20 04:30
半夜起身,男友起身陪我食早餐跟住諗住送我去機場,點知巿中心間m記冇開,我唔制呀!
好彩,最後他都搵左間24小時m記俾我,我可以食個熱香餅早餐了!真開心!
之後,他車我坐巴士到機場!

2008/4/20 18:20
天呀!搵到友人準備check in手續,哎呀!因為昨天打風,所以班機要delay呀,等埋angel,四人一起飲茶!
其實個個之前幾日都訓得唔好,勁樣衰,哈哈哈!

2008/4/20 下午
到達泰國了,先send 個sms俾男友報平安先,
搵到間酒店…間酒店幾靚又方便喎,最緊要係平丫嘛!good~~~(你地想知都可以問我架)
好喇!2點幾喇,快d去翟道翟shopping啦!去到,痴左線,熱到傻左,著左背心同短褲都可以流晒汗(好彩係酒店做足防晒措施),
我呢…就勁shopping,最後,不消2句鐘,我已經洗左一半既錢喇!勁驚!
買左d咩呢…包括3個袋,一d煮食用既材料,手信仔,頸鍊,介指同耳環!

2008/4/20 晚上
去了shopping ctr,食了一餐唔太好食既晚餐,個到d侍應呢…見你舉手第一時間調轉頭,勁!
吃完飯後,去左big c買零食,之後回酒店後跟好友同一間房,張床好大呀!
我地二個左碌右碌,都碌唔到對方個面,勁攪笑!

2008/4/21早上
吃過早餐,今天既行程係行商場,哈!好彩…有冷氣嘆!
就係食完早餐冇幾耐,我地又去食芒果布甸同芒果糯米飯,真係好好味架!
緊接著shopping again,食左個好味既冬陰公麵(痴左線,4個人食左3碟餸,4碗麵),跟住我又要買下boots既平護膚品等手信…

2008/4/21 中午
係泰國既商場,如果多名店既…其實買野都唔係話平,
買件衫依然最少三四百蚊,不過呢…買內衣又真係幾抵既,
話說好友今次既行程主要既目的…係買內衣至真…
我地二個一連掃左廿幾個入去試…一路試一路各自俾意見…試左成個幾鐘,最後梗係收穫甚豐啦(仲要件件皆索,問你死未)!
不過我諗依d咁性感又開放既shopping方式,真係唔得人人得…我就試到啦!係咪好羨慕呢…呵呵呵!
我地仲有見到d得意首飾,雖然唔係話好平,但勝在款式可愛,香港唔見有嘛,
不過惡習又出現喇,唔理三七廿一,買左先算…

2008/4/21 黃昏
我地一行四人去左一間高級餐廳飲野,又話要有dress code,又要著高跟鞋(突登帶對高跟鞋去泰國),
不過呢…個夜景真係靚,53/f食飯個到仲好有情調同氣氛,仲有live band,超浪漫,
好多謝好友為我花咁多心思。飲完野,我地去左夜巿一間餐廳(又係唔知叫咩名,不過味道還不錯)
依個夜巿呢…好行好多,我仲買左條裙添呀,依類款我係香港行左好耐都冇岩心水,普通d都要$4-500,依家百幾蚊就可以有,真係超開心!
只可惜,我地得一個鐘頭行咋,買得好少野呀!不過…都好既,咁樣我咪又可以節省少少囉!哈哈哈!
好友最開心,佢買左好幾隻jess既cd呀!

2008/4/22 零時
其實個晚12點幾,我收到男友既sms,不過對唔住丫,我仲未返到酒店,要你咁夜等我,辛苦晒!
都返到酒店喇…點解咁耐都冇電話響既…攪到我涼又唔敢沖,
差唔多半小時後,電話終於響喇!我第一時間諗住跑去聽下,點知聽到個消息,勁down囉!
係咩消息?咪就係好友話︰"唔好意思,個電話唔係搵你,係搵我架!"
冇理由喎!點會咁架,不過佢堅定既眼神同語氣,仲要一拿起聽筒個d恩愛對話,真係激死我呀!
到最後,都係決定沖涼既時候,到我有電話喇!
你同我講︰話打左好耐都唔通,
鬼咩,人地煲緊粥呀!好彩係你打算放棄之際,都成功駁到電話,好開心,就係咁,即使我地分隔兩地,都可以好開心咁傾電話!

2008/4/22 早上
吃過早餐後,我們去做spa喇,友人做泰式按摩,我同好友就做body磨沙同推拿,
well,感覺普通啦!我仲以為會好浸係好多花瓣既浴江個d添,哈哈哈!
不過由於係最後一日,行程十分緊密,我地連下午飯都冇食,又趕去shopping ctr到買袋同shopping喇!
最後,女孩們都買到accessories,我丫,咩都冇呀!見到隻手鈪唔錯既!不過呢…又冇話唔買唔得喎,都係省返d先!
之後睇中既戒指,好想買架,點知又冇貨,可惜!

2008/4/22 下午
友人會逗留多一天,所以我同好友會先行返香港,
其實,我很高興跟她一起去玩,老實說,今次旅程是好友送給我的生日禮物,
基本上,我除了帶個人去同買野shopping,一切大小事務,我咩都唔知亦可以唔理,
佢仲要同我講好開心可以識到我依個好朋友,其實我都係,不過我唔識表達,衰衰咁!

2008/4/22 晚上
係飛機上,超爆攪笑野又發生喇!
我同好友一起問人攞啤牌,
由於我地各自係香港都有一個勁期待見面既人會係機場等緊我地,
我地其實係超興奮,但見個樣實在太殘喇!
白痴的姊妹花,係飛機上,仲要最前排,敷mask(唉!仲要撞正派餐添)
連d空中小姐少爺都笑我地喇!醜死怪!
冇計喇!一陣要見人,唔打扮下點得架…
就係咁,我地二個人又開開心心過左依二個半小時既機上旅程,
我地第一時間跑去過關等攞行李,好衰唔衰,我地太早check in,
d行李鬼咁遲d出,等死我地喇!
就係終於攞到行李既時候,我地每人一架手推車,互相檢查大家個樣係咪見得人既,終於出閘喇!

跟住係點呢…下回分解吧!

沒有留言: