2009年3月9日星期一

危機處理之 機場阿嬸

之前睇完依篇報導,都已經send左俾d朋友仔睇下。

估唔到今日睇到ck老闆講起,不如又再講2句啦!

事源就話那個女人跟家人誤點而坐不上飛機,於是係機場內大叫大瞓大發"啷黎",
咁個國泰員工拍左短片,之後俾人放左上網,令到發神經者極度尷尬,
而國泰say sorry不特止,仲話要upgrade佢去商務客位。

咁樣…好多人都話好唔公平,點解d人自己唔守時,
係咪係到滋擾人,d公司都仲可以是非不分去助長佢地…

其實我都好唔明,雖然我明白一d危機既處理。
雖知道人地做錯,但都唔好講到咁明,
但事實上有d人瞓晒地都覺得冇問題,
佢地既腦袋,我地一般既正常人係永遠都唔會明白,
d導師永遠只會教…即係我地唔讓步,但都要俾佢地係依個"遭人拒絕"既途中感覺良好!

但我覺得.."面係人地俾,架係自己丟"...
你話下下等人評論…但究竟依家....仲有冇公義!(正能量減少中)

沒有留言: