2009年3月12日星期四

你咪理, 我愛你, 死未? (喪愛甜心版)







此劇原著(英文版) 於96年起在美國外百老匯連續公演至今,由風車草劇團公演的全球首個授權中文版《你咪理,我愛你,死未?》更是三度公演均告爆滿!

原著英文歌詞句句一針見血,由王祖藍執筆之中文歌詞同樣鬼馬抵死,今次「喪愛甜心版」演出班底除了風車草劇團的梁祖堯、邵美君及湯駿業外,還特別邀請了at17的林二汶參與演出!導演乃Peter Jordan,並由張錦程擔任聯合導演,務求加愛情感覺,要入場人士感同身受,隨時喊餐飽,笑到夠!

網頁: www.windmillgrasstheatre.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
雖然舞台劇好貴…但其實…我好鐘意睇架!

同現在的男朋友拍拖冇耐,我已經同佢睇過,
對上一次係係情人節,睇歐錦棠獨腳戲<死佬日記>
今次咁岩咪好彩又係"白色"情人節,不過今次個套係好幾個演員合演既,
我諗…佢應該未睇過依d卦!

依套劇三度公演,我估…應該會幾好笑既!
(上次男友都睇到笑騎騎!不過我就鐘意睇多人個d多d...睇下舞台,大型道具,音響,載歌載舞,不知幾正!)
而且內容有講五個故事,由少到老,應該都夠浪漫風趣卦!
男友唔浪漫的份…靠佢係依到偷師喇!哈哈哈!(有陰謀架!)

不過,點都好,總言之就係我想佢開心,佢開心就等如值,咁洗多少少錢又有咩所謂哩!

(有一句成語好似講咩千金去換紅顏一笑,一時唔記得左添!
不過…情況好似又調亂左,佢d難gag…真係聽到都唔想笑…呵呵呵呵!)

1 則留言:

野蠻郡主 說...

好可惜!可能那天我狀態不佳,我竟然睇到...瞓著左!

我自己覺得笑位唔夠...冇共鳴!
佢總共分左2部分,但上部分共分左十個故事,下部分分左8個故事!好散!

下次都要睇一個故事過。
至於演員個方面,其實佢地做得都ok!
不過.......我都係投入唔到呀!