2009年3月9日星期一

是非園地

我做左依份工半年,話長唔長,話短唔短,
蜜月期的確有…但很快過左。

公司是非周圍都係,依到亦一樣,
唔夠出面多,但都唔少得去邊。

又或者我性格硬頸玩藝術家脾氣,所以行先死先!

話說…今朝早又俾人照肺了!~

大致內容係話︰
1.係個幾月前..有個同學來話中獎....佢同負責同事投訴我地counter有同事答佢"我係到十年都冇聽過話有獎中架"...咁矛頭直指我~
(咁我同上司講"我有印象...我仲幫同學問過幾個負責同事都唔知邊個跟...我係有叫同學小心俾人騙...但因為我地唔知邊個跟..我唔記得實際係邊個講...但只係有印象..但十年一定唔係我講...你話"半年"都可能係我0者…結論︰死貓一隻)
2.有同事同佢投訴counter唔helpful....態度差....叫我留意下自己d態度...就算要"拒絕"人都要....用d技巧咁(以往既flow係同事唔理三七廿一都把工作放係counter,叫人執手尾。又或者交待得唔好,記得最近個單恩怨..係有個同事自己明明返星期六...起初問要負責d咩..因為知道我拍檔返...即係闊佬懶理...有同事交帶都唔想理..我咪話"你返counter係應該知同負責,我拍檔幫手咋嘛"...邊得咁卸膊架)
3.有幾個point既...其中一個係我地話counter忙...上司話叫我地就算唔忙都唔好咁張揚msn..會招同事話柄~ 咁counter既工作同文職一向都唔同架啦!

其實...每個人都有佢要負責既野...我最睇唔過眼係d人自己又唔理..將個波交俾人...
(雖然有句說係...幫人做多d野...洩低d都冇所謂...都係自己學多d野)
我覺得洩底唔緊要..但起碼要分清楚d野其實係邊個做.....因為依到d人幫幫下手...就變相覺得老馮係你做.....唔做我地就錯~

我都明白到如果由態度講起,咁我都一定懶辭其究,因為人地唔理你發生咩事,
總之俾人覺得態度差就一定你死梗。
所以...我自己都要檢討一下。
但咁俾人嚇一嚇..我真係唔識再分咩係應該做,咩係應該哽,
總之....半年內,無論我有冇錯,咩內部投訴我都踩晒!死梗!

沒有留言: