2009年3月9日星期一

攪手真難做

除左工事上既苦惱之外,其實近日有一件令到我好唔開心既事!

其實早一個月前,我已經開始籌備男朋友仔係三月尾既生日,
本身有諗過二人世界咁過,但壽星不是我,
我知道他一向喜歡成大班人慶祝,所以…我都是照著這個方向去安排活動!

不過,是次既活動安排可能真係唔係咁討好!
因為…我決定左去南丫島開開心心,簡簡單單咁玩一日。
雖然南丫島冇話有咩野行同玩,不過都叫有得食有得行下沙灘,影下相,
輕輕鬆鬆咁過返一日悠閒生活。
如果男友一心以為二個人去玩,點知去到撞到咁多識既人,夜晚仲同佢慶祝,我會諗他一定十分開心和難忘!

然而,d人唔係好buy囉,又話食海鮮唔抵,又話貴又話遠又話冇野玩,
總之反對之聲不絕。
但係我係想攪一個驚喜派對俾男朋友,佢朋友的方案全部都唔合乎我心中的要求。
唔知係我固執定係咩事,所以係地點既分歧,係令到大家好似唔係咁開心咁樣!

係受不不斷既打壓中,其實我係超級唔開心,
我只係想攪一個生日會吧!我需要既係大家既配合,而唔係唔達標既意見,
唱k,燒野食,踏單車…平時都玩開,俾d新意可以嗎?
可惜,這些意見多多的人,卻是我男朋友最緊張的人。
就算係我同朋友去緊街,都會為這件事煩擾著,要令朋友們為我解困。

然而事情發展並未完結,有一日,我朋友竟然同我講早於幾日前已經有條茂李已經爆響口,
我個刻嬲到丫…
我嬲既係…邊條賤人咁唔識做,仲要係我質問佢既時間仲要推卸責任;
我嬲既係…我自己既蠢…係我為左大家既意見,不停咁叫人去搵方法解決價錢,地點,食飯問題,諗爆腦終於有點眉目之際,我覺得自己好洩氣;
我嬲既係…我唔知不停咁反對我既人係因為事前知道左依家事先不停咁潑我冷水叫我放棄,叫我一定要同男友商量,我以為佢地唔明白之際,原來最唔明白實情個個係我…我先係最傻最蠢最白痴個個;
我嬲既係…一個二個話冇問題,轉個頭去我男友面前講依樣唔好個樣唔好!

我知道我安排不週,我都盡量去問朋友意見,希望滿足大家,
但事實上,我發覺真的很難去相處…很難去遷就…
我至憎d唔坦白既人…

我男友話我因為依家事嬲晒成村人,個個都係我仇人。
的而且確…我係好上心放不下,但我只不過…唔識面對一d咁對我既人…


.....我覺得...佢地冇專重過我!冇理到我感受。
我想…連我最親的人,他也未必知我有幾傷心!

沒有留言: