2009年3月14日星期六

甘心替代你



不管天邊風已起 只想依依看著你
夜闌人靜會否仍可希冀
經得起憂傷與悲 只因心中有著你
路遙長夜記憶從不捨棄 長街的身影穿過風雨有傲氣
曾一起出走不怕闖進了絕地
如夢如煙 全像遊戲

彷彿天和地在挑選我跟你 如像我亦重遇了生死
難道只好淌淚心痛告別你
無法讓我此際替代你
(無法讓我 甘心 替代你)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
記得中學時代開始有古惑仔電影,
陳浩南(伊健)…山雞(小春)…真係好出名!
個時我都有追架!記得第一集既歌同內容都好好!

去到第三集,因為聽說浩南女友細細仔(黎姿)又失憶又跌落街又死!
依d死人蹋樓戲…我最怕架喇!
因為生離死別…雖然正常,但卻使我覺得好傷感!
唱k去唱依首歌,睇到d片段已經喊…如果…我入埋場,我真係會喊死!
就係因為依個個人情感既原因!
至今我仍未睇過第三集~~

昨天和朋友唱k個時又聽到,
歌詞,旋律,劇情真係好感人!
我又再一次忍唔住熱淚盈洭…眼濕濕…
好彩,身邊d人察覺唔到!^^

2 則留言:

匿名 說...

最近樓下的夜更看更退休

平日我同他都有講有笑, 很多緣份在我們不知不覺的時候已經到了盡頭

把名片留了給他, 但不知道還會不會再見面?

野蠻郡主 說...

有時人與人既緣份真係好難講!

今日最親既身邊人,他朝都有機會變成陌路人!

所以,都係襯有機會,好好把握每一個相處既時刻!