2009年3月17日星期二

不好既消息

近日接二連三發生不開心的消息,

男友的好朋友不幸離開,朋友肚裡個bb出世困難重重,
就連我家中…也有事,
爸爸的癌病復發(最近做了一次大手術,消除了壞細胞,現在情況尚算叫人安心)
妹妹最近入院,剛剛得知患了紅斑狼瘡症!(就來結婚攪d咁既野)

我知道…最辛苦的一定要媽媽,
她要照顧我家所有人…而爸爸自己身體不好,更要擔心妹妹的情況!

唉!希望快d諗到面對既方法,
既然壞消息已證實,開唔開心都要面對,
那麼…我們就要積極d尋求解決辦法!笑著地支持她們吧!

3 則留言:

Bacakara 說...

說實話 ,我家人曾患 紅斑狼瘡症

只要如果keep 住有睇醫生 同 塗藥膏其實情況是可以控制。

學中醫講一定要戒口,調理好身子,免身體有毒素。


作為大家姐,係時候比多D 關心家人啦!!

野蠻郡主 說...

你說得對!

(我有關心佢地架!~)

美人丙 說...

你妹妹爾傢點啊?
我最好的朋友也患了SLE,試了不少葯和療法,但是藥物的副作用很令人憂心,總是沒法堅持下去……