2009年3月25日星期三

三月的慶祝活動

3月23日是男朋友的生日,
其實早於一個月前已經開始籌備,當中發生左唔少既意外,慶幸現在總算在開開心心的氣氛下渡過!

3月20日(星期五)
晚上開始第一個慶祝活動~
同姐姐仲有tracy去左灣仔食日本野,d甜蝦同三文魚都好好食呀!
我地仲影左d攪笑既相,
之後我發覺....原來..我依家都唔係好大食咋喎!XP
回到家,男友就陪家人竹戰了一會。

3月21日(星期六)
休息了一天,晚上男友約了舊同學打波,
而我就同舊同事慶祝生日,
去到成班人得我一個女仔(雖然佢地都未必當我係女仔)
去到冇野做...唯有不停咁食..食..食..
之後本來想走先架,但個同事話等埋一起,因為佢地玩緊啤牌"13隻"..好快玩完€~
跟住我咪話好悶喎..平時男友都會俾下我摸下牌丫..
勁開心既事來了...本來同事個組輸緊錢...係我既lucky手之下,最後唔輸仲羸左少少添呀!
(其實我只係負責將枱面d牌遞俾我同事玩~咁都叫左有份參與唔會悶丫~)

3月22日(星期日)
早上起床之後,吃過麥噹噹早餐就出發往中環坐船入南丫島喇!
由於同行既友人晨早出發左,所以我地2個人自己去~
咁去到都有邊行邊食~ 不過因為同行既人不同,所以同以前既感覺亦都不同。
依次行程同行友人都想睇下發電風車,痴線架!條路斜到丫, 行到痴晒線又出晒汗。
不過…最後上到去風景都好靚!
跟住落山就走左去食阿婆豆腐花....我仲發現我對腳怒俾蚊針....痕到我傻!~
好彩有個好心既嬸嬸俾藥膏我搽頂住檔咋!
黃昏,好開心咁可以食到男朋友想食既芝士焗龍蝦伊麵,事後因為d龍蝦新鮮食到佢咀朣....佢仲不知幾開心滿足!
晚上,因為佢話唔去酒吧既關係,我地就留左係間好靚既房裡面睇佢最鐘意既獎門人,
等到十二點先吹蠟蠋食芝士餅賀生日~ ^^ ~

3月23日(星期一)
本來諗住食過西式早餐,不過由於係星期一既關係,
好多特式餐廳已經冇開,咁樣又食唔到同影唔到相了。
吃過早餐係房影埋seaview風景之後就要還房了。
就咁樣,我地係榕樹灣往索沽灣出發喇!
沿途我地一路影相一路睇風景,二人攜手跨過山坡,
可幸的...個天氣濕濕地又唔太曬又唔太熱,所以都唔太辛苦,
整條路線都好快完成~ ^^ ~
因為我買左男友想要既walkie talkie做禮物,
所以我地都邊行邊玩!^^
幾經辛苦,我地終於到左索沽灣,原來都冇咩野睇...剩係得海鮮食~
咁我地食下零食,休息下就坐船返港喇!

因為夜晚男友要同成班朋友慶祝生日,本來我想去銅鑼灣買蛋糕,
不過佢又話要回家走一趟,之後又唔夠時間行,
唯有係屯門由佢選左佢鐘意既朱古力蛋糕~
晚上好多人(有成十六個呀!好多謝俾面出席既朋友們),
我地叫左好多餸,今次實滿足到男友想食燒鵝既願望!
大家都影左好多相!我相信,那天他一定很開心了!

3月24日(星期二)
我們假期的最後一天,
早上跟他爸爸媽媽喝過茶,休休閒閒的睇碟(日本那套禮儀師真的很感人,很好看)
黃昏就出發到他朋友的生日派對,依個派對仲盛大,有廿幾人出席,
又有pizza,又有雞,仲有男友至愛的長腳蟹同朱古力蛋糕。

就係咁…一連串既慶祝活動就完滿結束~
我當然希望佢過得愉快~ 不過我諗佢應該已經好愉快了~ ^^ ~
至於我自己既感受....唔....佢開心就好了!~ ^^

沒有留言: