2009年2月26日星期四

「交齊功課換食物」計劃

故名思義…依個計劃梗係講邊d同學肯交齊功課跟住可以換取食物!

依下有幾篇報導都係講佢既︰-
交功課換食物 婆婆捐3000 鮮魚行獲10多善長支持
http://hk.news.yahoo.com/article/090224/4/aukp.html

頑童為三餐交足功課 書中自有午餐肉 學校奇招改造學生
http://hk.news.yahoo.com/article/090223/4/atv9.html

師生家長盡心協力 譜寫「鮮魚行傳奇」
http://hk.news.yahoo.com/article/090223/4/atz2.html

故事主人翁是一名小二學生,入讀小一以來例必欠交功課,校方去年底推行交齊功課換食物計劃後,這名學生「突變」,準時交功課,每周換取食物回家,包括臘腸、午餐肉、白米等。原來這名學生家境清貧,一家五口,靠父親經營「收買佬」生意為生,在金融海嘯後,生意收入跌至每月約1萬元,扣除舖租及屋租後,餘下約2000元就是全家的生活費,遲交租、遲交電費更是司空見慣。金融海嘯前廢鐵售價每斤2元,上周急跌至每斤1角,收入大跌,生計開支更是捉襟見肘,每日只有20元買菜,以現時物價之貴,多數只能買些廉價魚、菜頭菜尾佐餐,該名學生憑着交齊功課,換取食物,為家人加餸。

um....
其實事情有二面,有d人就話"好丫!依個計劃好,令到d小朋友知道搵食艱難。起碼俾d動力佢地,為自己為家庭,何樂而不為呢?"咁就舉腳贊成,大力支持!
又有d人話"咁物質,小朋友會唔會覺得讀書只係為左搵食,跟本唔明真正既意義,而且,付出半斤都可能只收得八兩"咁而質疑依個計劃?

我每次睇到依段新聞都各有不同感受,不過最後既感受係︰

咩讀書交齊功課唔係學生既責任?


不過,此時此刻,對學生可能真係要用依d方法喇!

1 則留言:

Bacakara 說...

同意交功課係學生既責任,但不同學生需要不同教學方法,所謂因材施教。

記得報導有講,個學生最開心既係每天帶d食物回家,家人都會讚佢,而佢亦都享受被家人讚既感覺。久而久之,更努力做功課。

先勿論對與錯,學生要交齊功課,至少要肯做功課。可能都係流水作業式抄寫,但都比唔做功課好。

幫到家庭,又有父母讚賞。假以時日,壞學生都會習慣交功課,好事!