2009年2月22日星期日

新娘愛鬥大

依套電影…其實本來都冇咩興趣想睇,
但我有個朋友想睇,咪一齊去睇下,順便見下面…

成套戲主要都係圍繞一對好朋友既友情,結婚,
甚至佢同佢地同另一半既相處,
講起結婚依一part,我事後同返男朋友傾,
佢話…係囉!如果係我,一定唔會咁緊張,咁大件事,
d女仔真係緊張到誇晒張,好在我冇睇!哈哈哈!

正所謂,男女大不同,就是這樣吧!
之後,講對好朋友因為要同一日結婚,然而大家都著重依個婚禮,
大家互不相讓,從而互相整估,傷害,
冷戰同掛念,直至最後和解。

和解那刻,我很是感動,
那時候,我心目中就想著一位朋友,
這個好朋友,現在…可能疏遠了!
我們的身分,地位,觀念…可能隨著周圍既人和事而變得不同,
好像沒有了從前那份單純的感覺!
但是,這一刻,我真的掛念她,
記掛她從是對我的付出,在我感情重創時,是誰支持我,
是誰開解我,雖然現在我們見面的時間少了。
我想…她還是我最重要的朋友!

1 則留言:

N/A 說...

既然掛住呢個朋友,不如主動打個電話俾佢約出來見面,始終要有人做主動 !