2009年2月22日星期日

家常便飯






男友忙了一個星期多,所以…今天被安排為休息日。
可能我太不甘寂寞的關係。

所以今日決定玩煮飯仔。
好榮幸,佢媽咪又唔反對喎!嘻嘻!

買完餸之後就準備一切。
今日煮既餸如下︰
鹽焗雞奕,炒菜心,豉椒蒸排骨,乾瑤柱蒸水蛋,粟米魚肚湯。

不過,好可惜…因為個蒸水蛋一放上枱就俾人食左淡,
所以影唔到相…(灰),又影唔到d餸菜既大合照!><

下次都可以再改進,"蒸水蛋"要再計岩d時間或者用個薄d既碟,因為個底老左d,但係d味就好夠喇!
而個"粟米魚肚湯"唔知係個湯有事定係d魚肚有事,味道酸酸怪怪的。><
而個"鹽焗雞奕"就獲得好評!^^

下次努力!

不過...今次要洗埋碗呀!

6 則留言:

Bacakara 說...

好有 幸福 少拉拉 feel,good!

野蠻郡主 說...

幾啦!哈哈哈!

不過原來一個人煮晒成餐飯…係好累架!
但都好開心,男友媽咪同男友都知我辛苦諗住幫我洗碗!

um...不過,由於煮依d要正識放上枱,所以…一定要選d容易成功既菜單!

Unknown 說...

四餸一湯好豐富!睇得出妳好有心機煮,因為連上碟都擺得好整齊喔!

我也喜歡下廚的!(*^______^*)

野蠻郡主 說...

siukwan~hello~多多指教呀!

因為煮野食個時已經烏籠百出,唯有上碟個時整靚d補返數!

不過,我已經好明白…點解女人煮野食個時唔想俾人入廚房。因為每個人都有佢唔同既煮食方法,真係...旁觀者唔好咁多意見呀!

Bacakara 說...

好彩我只係一味識食,唔會多嘴....哈哈!

野蠻郡主 說...

不過....個日..我男友話由我負責,竟然叫極佢幫手都扮聽唔到。激死!