2008年1月6日星期日

囍宴

昨天收到上頭指示,今晚要去尖咀飲,當作家庭聚餐…
其實都好似好樣衰咁,皆因新郎新娘我都唔識,無啦啦做咩去呢?唔通真係為左食一餐咁厚面皮?

好彩,依個謎團係到場終於解開喇!
原來,係親戚-十一嬸婆個仔結婚,真係要恭喜晒!(但我一次都未見過依d親戚)

係成個宴會上,一般程序都好老土咁進行,
新娘都係感動到喊到七彩,正確來說,係感動!結婚喎…梗係感動啦!絕對值得高興!
而司儀呢…唔…依排d人都好興攪爛gag…
今晚個新娘好靚女,新郎又忠直,望落去仲好老實,幾好幾好!good match!

丫,不過有一樣野令我好驚喜既就係,食飯前影既合照,竟然可以係臨完既時候可以即場派發俾大家,咁又幾好喎!效率高,唔洗n年後又再約出來攞相,估唔到咁快手!勁!

作為同場既賓客,我同妹妹們坐在一起,一起討論二妹結婚時,我地點攪呢?
係咪要搵邊d騎呢得來新娘攪笑但自己可愛既童年合照呢?
細妹話要做司機負責攪gag,我諗,我地係時候要偷拍二妹平時鬧男朋友既片段,等第時播返俾佢地睇,等佢地o晒咀先得!
不過呢…有d阿叔親戚都好煩,我跟妹妹討論緊邊d賓客唔好請,邊d賓客唔想請(因為太麻煩又諸多要求),結論係…成個家族都唔洗請喇!哈哈哈!

最後在此祝賀一對新人,白頭到老,永結同心!

(其實八卦既我真係好鐘意人地結婚,因為好幸福架,見到人地感動都已經好開心喇!好彩今晚因為唔熟,所以冇喊,唔係就失禮人)

2 則留言:

程音語 說...

呢期興玩抽獎喎。

音語真係有次玩過抽獎(係堅野唔係騙案)一人寫自己名落張二十蚊放落抽獎箱到抽,抽到邊個就拎晒d錢,都幾有氣氛架!

野蠻郡主 說...

我都見個呀,有次跳舞miss結婚擺60圍!個到都唔少錢呀!最衰我抽唔到!

今晚都有玩遊戲,玩估錯處,不過都唔係枱枱參與…