2008年1月6日星期日

神奇的玩意

男孩子們,留心聽住,今日袋錢落你袋喇!

其實要乙水人歡喜,除左買藍罐曲奇之外,依家仲可以玩魔術喎(識女仔幾work架)!
曾幾何時,本郡主因工作關係,都學過下少少魔術,
雖然…係春茗表演時都好似有穿賓,但國內同事個個都睇得好興奮,應該都唔會介意既!
不過…事前聲明,其實學魔術個時,老師話魔術唔可以周圍同人講點做點解,
可能…都要保障返行內既人搵食啦!而且,咁易同人講就冇晒驚喜架喇!

舊公司有幾個男同事,都走去學魔術,
魔術這個玩意,點解先為知玩得好呢?
第一,要大膽,面皮厚,係咁多人面前表演,冇返d膽量點得呀!
第二,有自信,要同自己講…依個係魔術,呃到自己先可以呃到人!
第三,同一個魔術唔好做超過2次!否則,第2次d人就只會不停咁搵你破綻!
第四,魔術師唔一定要好靚仔,但係要表情豐富,咁先同d觀眾有交流架嘛!
仲有其他…未能盡錄!

不過呢…我自己就唔係咁鐘意啤牌既魔術,
可能因為我朋友之前係初學者,或者我又太多手,佢成日都穿賓既!no good no good!
反而…如果佢同我玩硬幣,變來變去,又或者玩繩個d,
我依d頭腦轉得唔夠快又或者手腳遲鈍加不協調既,就成日俾佢呃到,
咁我就會好興奮咁問佢,超攪笑!

我聽我舊同事講,佢地都係係工聯會學下,初班就學基本既啦!好似有啤牌架!都係幾百元!
佢地依家學緊中班喇,應該就唔用道具,要學返d手勢喇!

不過我好似好耐冇見佢地喇!唔知佢地學成點呢?
幾時先可以表演俾我睇乙水下我開心呢?哈哈哈!

7 則留言:

xiao zhu 說...

用魔術識女仔,真係 work 嘅咩?? Ummmm

程音語 說...

應該Work。起碼都可以用黎break the ice, 跟住點就要睇你自己啦!

野蠻郡主 說...

用來乙水下朋友,ok既!

我今日見到我朋友,佢都表演左2個俾我睇!哈哈哈!

其實表演成功,係間接增強左表演者既自信心架!

Severus 說...

mm.....值得去研究一下..
學一技旁身都好丫, 有時悶悶地都可以娛人娛己, 有時仲可以係d dead air度用都唔錯喎

匿名 說...

玩魔術氹女仔絕對 work !

匿名 說...

工聯會有魔術學?等我去睇下先。有一門手藝去氹女兒都好。

野蠻郡主 說...

有架,不過好似係初班…中班就出去學,不過應該會介紹既…