2008年1月15日星期二

角力

係現今香港社會,話冇壓力就呃人既…
但係咪真係咁大壓力呢,相信就人人唔同。
對於我依d凡事認真執著既個體,很小事都已經令我好苦惱了。

每天早上,公司都係專車係指定地點接送員工直返公司,
每朝有三班,當然,我永遠都乘坐第三班,
不用苦口婆心叫我出門口,即使我早些起身,不知不覺的出門口時間也是一樣。

第三班車於八時二十五分開出,如果滿坐,就早些開走,
有時八時二十分到場排隊,也會因太多人又冇位坐,
每朝早上,我都夾好於七時五十五分的火車開出,到沙田時約八時十七分,
然後就急步走去乘車站排隊,
唔知點解,有一二個同公司大樓的人同我一樣係沙田出火車,
有時我走得跑些,不知道他們是否有心跟我作死,永遠行得快過我,
好似我每天都覺得自己"行步路都慢過人",每天早上都很氣憤。
有一個男孩子更令我生氣,我覺得佢跟本同我鬥快,
佢行得好好地,我腳短咪跑囉,點知佢又係到跑,有冇攪錯呀!

如是者,每朝早上這段路程,我都感到很吃力,連行去坐車排隊都要爭。
如果係咁,我遲早壓力太大神經失常了!

其實我真係好唔鐘意爭,但如果上唔到公司車,就要坐的士或者轉幾輪車加遲到先返到工。

又再一次證明,依個係弱肉強食既世界,適者先能夠生存!

8 則留言:

程音語 說...

唉,競爭令人累。

下次不如試下慢慢行睇下佢地會唔會跟埋你慢吖 ^_^

火鶴 說...

搭早五分鐘班火車, 然後慢慢一路行一路譏笑其他人趕住去S.

Severus 說...

我會行埋去問點解好似日日都同佢地賽跑咁囉, 反正日日都見到, 又同一間公司應該無咩所謂既, 可能呢次之後可能約好先到先等, 唔使日日賽跑同埋咁趕@@"

Carole 說...

咁如果慢慢行
會唔會真係上唔到車

如果係我呢個多口et
一定會撩佢地講野
分散佢地ge注意力
然後係到排隊嗰個point
x佢位
(即係et平時慢慢行 去做任何野的時候
總有個人x驚無神x係et前面)

野蠻郡主 說...

音語︰
我敢寫包單,我行慢d,佢地都會照樣快過我,只不過未必會跑!

servers︰
冇架!依d冇得約,坐位有限,欲購從速,大家一齊上唔到車再約坐的士就差唔多!

火鶴︰
no la,暫時我既生理時鐘都未快到個五分鐘,不過我會努力!哈哈哈!

carole︰
我唔會同佢地傾計呀!

Carole 說...

灰姑娘唔好嬲
唔好炆
比d energy你
明日同佢地x過

Old Cake 說...

朋友不要淚垂! :P

其實你不如叫屋企人靜靜雞較快你D鐘半個鐘頭又唔話你知咪得囉!起碼都快過嗰班係八時十七分先到沙田既「粉糃」一兩日先再講

努力加油!

Bacakara 說...

可能 個男仔 唔係同你鬥氣,而係想追你呢....heehee