2007年12月22日星期六

頂級既xo醬

請問...有冇人識整好好味既xo醬,我想學呀!

記住…係整唔係買喎!

又或者…如果買…都要好好好好味加上唔太貴喎!\

唔要李錦記個隻架!

有記得話我知丫…多謝大家!

6 則留言:

馬老板 說...

好味的XO醬一定要自己整. 睇你自己的口味, 我有個uncle, 一整就整好多. 好多蝦米和好spicy. 閒來送啤酒一流.

heheh.. 對不起, 我唔識整XO醬. 經過打下牙較

J 說...

XO 醬做法各師各法.

抄自 wiki:

XO醬是香港王亭之先生發明的一種調味料,採用數種較名貴的材料研製而成。XO醬首先出現於1980年代香港一些高級酒家,並於1990年代開始普及化。

王亭之當年出任半島酒店的出品顧問時,特別對其酒樓嘉麟樓出品的馬拉盞的口味作出修正,加入香口蝦子和特級瑤柱,再輔以精磨蒜蓉和原條辣椒。

XO醬的材料沒有一定標準,但主要都包括了瑤柱、蝦米、金華火腿及辣椒等,味道鮮中帶辣。在澳大利亞的雪梨,由於當地對食物入口的限制,使當地唐人要就地取材來炮製XO醬,使用三文魚來取代瑤柱和蝦米。但亦意外地這種獨特的風味亦甚吸引人。有不少人都愛拜託在澳洲的朋友回港時把三文魚XO醬帶回來。
---------------
橄欖油 2 1/2 C
清酒1小瓶 (330cc,發干貝蝦米用)
干貝(已發好) 3 C ,
蝦米(已發好) 2 1/2 C
金華火腿 1/2 C,
蒜末 2/3 C,
紅椒末 1/3 C
紅蔥頭(切片) 1 C.
調味料:蠔油,生抽,冰糖.

1. 甘貝蝦米各用清酒發好, 甘貝撕細絲, 蝦米切小丁.( 泡甘貝, 蝦米的酒濾過備用)火腿切小丁
2.小火以橄欖油將紅蔥頭末,蒜末炒香,撈出放一旁,加甘貝絲,蝦米丁拌炒一下加入清酒, 紅蔥頭末,蒜末,紅辣椒末 ,並以蠔油,冰糖和醬油調味, 炒至湯汁快乾時再加 火腿丁炒至湯汁全乾. 鍋中只有XO醬料和油.即可

野蠻郡主 說...

馬老闆︰
我有個朋友既爸爸識xo醬都好叻,不過始終冇機會跟佢學整…

j︰
真係好多謝你…不過…咁難整,我唔知一個人做唔做得來,而且,依家好似冇咩動力整咁,但真係好多謝你的意見。

匿名 說...

聖誕快樂呀,群主妹妹妹~!

匿名 說...

得咗!

http://www.youtube.com/watch?v=tEjCzea6RA4

v(^_^)v

野蠻郡主 說...

下…依d食死人架喎!