2007年12月26日星期三

聖誕咭

睇緊各人的聖誕交叉扑,首先恭喜鐵鎚兄攪得咁成功!

其中一篇講起聖誕咭,其實…我都好多年冇送聖誕咭俾朋友了(說明左男朋友除外)!
我本身好鐘意收咭,不論係聖誕咭,生日咭都好,冇禮物唔緊要,
但咭…我都想收一張。

但當然,我既要求唔會咁低,我喜歡的…是咭裡面會寫字或者論文既,
而唔係普通一句..merry christmas & happy new year..或者..生日快樂...之後咩都冇個d!
我覺得依d就係heart既表現,所以我好重視依d咭,依一份心意!

但近年來e-card普遍通行,而且問人攞地址又比較難,
寄聖誕咭對我來說比例難了,又或者…身邊值得我去寄或者送有意思既咭既人又少之有少,
行貨我唔交,加上冇咩心情,所以就只好停手作罷!

昨天跟朋友說起咭,好懷念我親手整咭的日子,
以前…我會親手整一些手作送給我喜歡的人和朋友,
當中不乏大部分既咭都係我親手整。

有立體,有剪貼,有燙金,想起也懷念。
不過…就算出街買的咭也要精挑細選,加上一些內心說話。
我覺得簡單係無價!

或者下年…我都要實行返先!
(抱歉,其實我真係好鐘意日本個d包裝設計…那些用很多花紙,不環保但很美很美的設計,我愛得很!簡直想即刻飛去日本學!)

1 則留言:

火女 說...

想做就做啦! 我呢, 係o係 facebook問d朋友拿地址架! 哈哈! (前男友既地址就仲記得!)

我寄左好幾張, 都預左唔會收得番一張, 結果真係冇喎! 不過唔緊要啦, 我知佢地開心就得了~