2007年12月16日星期日

很久的朋友..

近日…發覺很多很久沒聯絡的朋友或者網友找我相認。

哈!好彩,我依d有心肝既人都仲記得佢地!
有真人識既又傾到計既,咪開開心心咁傾下計,俾個笑樣人地睇!(反正msn,只要show多d笑樣公仔就ok啦!)
當然,有人陪我傾計,心情自己開心又愉快些啦!
其實我都要多謝佢地!

有個朋友話我知,原來佢工作上出了一些狀況很不愉快,
告訴了我一些事,想不開了,雖然我真係幫不上忙,但我的電話會長期開著,
我會聽下佢講,不過知佢現在沒那麼嚴重,我又放心了少許。
(但我唔明點解d人要生要死就搵我傾,到我真係擔心緊張的時候,轉個頭,佢又好若無其事咁去happy!雖然係好事,但我都感到有少少無奈,係咪我緊張得濟呢?"

有個朋友是我想跟她傾訴的,那知一談,她本身已有苦惱,那我就收回自己的話,說了幾句,希望她知道有朋友係身邊support的,要知道,在徬徨無助時,按著電話找不到一個可信賴的電話號碼,挺傷感的!

有個好耐冇傾計既網友,對上一次對話可能係五年前,
因為失戀,所以佢想搵我訴苦,下?見對方咁,點都要傾2句既!
一d安慰既說話我真係唔識,不過如果想搵人傾而又冇人睬,的確係加倍傷心!

正所謂…己所不容,勿施於人!
依一句,我係好深刻,所以一直以來,我都緊記依句說話!
所以…如果我仲有一點理智既時候,就算對方對我幾差幾差都好,
我都唔願意將我承受既痛苦俾佢受,就係因為好痛好痛,點解要多個人受依d苦呢?

可能就係我太心軟,所以換回來的只是"傻妹來的",
其實係咪我只識保護身邊的人(唔值得保的都保埋),而唔識保護自己呢?
其實…可以既話,我都唔想受,但如果眼見自己關心既人唔開心,我就情願自己受!

沒有留言: