2007年12月18日星期二

流眼淚是正常的

幸好,今晚看了小貝的blog,原來…經常喊或者太容易喊是正常的!

我今天看了"i am legent"…唉!我又喊左2次喇!
我諗d咁正常既片,應該冇人會好似我咁感情豐富卦!

好彩…有老餅同其他人口中得知…我倘算正常,唔係有咩情緒病或者精神分裂!
真係好彩…

p.s 不過,今天參與同事之間的聚會,ok喎!
雖然都仲未係好熟…但同事…ok啦!

7 則留言:

Carole 說...

ok la
都好過無
加油ar

s-pig 說...

你睇左嘞,咁快既?我打算投名狀之後既假期第二檔就去睇呀

Severus 說...

郡主看了那兩幕哭了?
是小sam和最尾那裡嗎?

陳奶占 說...

我相信郡是看到小sam死那幕吧,另外一幕...占仔覺得結局同歸於盡太抽離,倒不及史密夫抱著小sam跟家人離別,然後看著2架直升機相撞的那一幕震撼...

郡主果然是感性的人

野蠻郡主 說...

CAROLE︰
thx.....

s-pig︰
^^…睇得開心d呀!

servers&占︰
我係睇到小shan個段同埋同屋企人個段就來了,其實…我見到d人去橋個到,我個心已經好唔舒服喇,我好怕見依d場面,我一見依d就喊…

占︰

我就係太感性喇!感性得過份,但又唔係性感個下先死!不過人大左,撞得板左,開始理性返少少喇!都叫有進步丫,只不過都仲有進步既空間,但人太現實,我覺得會少左快樂!

Severus 說...

人太理性會很攰架, 留一點感性給自己開心一下^^ have a nice day!

野蠻郡主 說...

哈哈…所以…我不喜歡思考!只喜歡會思考的人就夠了!