2007年12月12日星期三

又一病假了

適逢今天小妹病假,發燒,傷風,流鼻水咩都齊…

連出外飲茶既食慾都冇…就知幾咁頭痛啦!

病假就梗係要係屋企休息,所以我都係係屋企寸步不離…(乖)
咁岩…我就用左2小時包左2份聖誕禮物…(因為個腦唔係好郁到,所以比較費時左少少)

依2份聖誕禮物,一份係公司抽獎用,一份係友人既privte party既!
就係到…俾大家先睹為快…

註︰希望大家唔好介意睇到我既劣作啦!


6 則留言:

Severus 說...

郡主要保養好身體, 據說你聖誕party多的是喎, 祝早日康復..

野蠻郡主 說...

有心喇,多謝晒!

聖誕節…party唔係好多,只係幾個朋友同公司攪的蚊型party,想見既人唔約我,我都諗住正日可能在家上網算吧啦!哈哈哈!

你呢,你又點呀?

xiao zhu 說...

快啲好番喇!

xiao zhu 說...

眼大睇過籠,睇錯日子添。你好番晒喇可? ^^

野蠻郡主 說...

未好得晒呀!食左d藥退左燒,但係都仲流鼻水同好凍丫……公司都好多人病!><!你地都要小心身體丫呀!

Severus 說...

暫時未有著落~.~可能都是出去食下野, 行一下便算, 年年都係咁上下..
如果你食中藥既話, 去睇下中醫會好d, 清埋個底佢, 因為西藥點都係頭痛醫頭, 腳痛醫腳..
have a nice weekend!