2008年12月12日星期五

別人的感情事....

周慧敏同倪震單野,
我諗…冇咩香港人唔知卦!

本來我都覺得周慧敏應該同倪震分開,
畢竟被另一半背叛都唔好受!

不過,到最後要分手,睇過佢地二個既聲明,我有d感覺!

先講周慧敏既聲明先丫,
其實我覺得佢一開始寫得好好,關愛之情盡露,
「一 個 人 的 問 題 , 兩 個 人 去 修 正 ; 一 個 人 的 挫 敗 , 兩 個 人 去 承 擔 。 我 倆 是 一 個 團 隊 的 , 沒 分 高 低 , 輸 贏 也 是 一 體 。 某 程 度 上 , 周 慧 敏 早 已 是 一 位 不 同 面 貌 的 倪 震 。 任 誰 一 方 受 到 傷 害 , 另 一 方 都 願 抵 禦 百 倍 的 痛 。」
不過之後個句,「 我 的 伴 侶 絕 對 犯 得 起 這 個 錯 誤 」 ,
我諗,一定有內情,但我只係一個局外人,無需加以任何既意見罷!
作為一樣的女性,只要堅強面對,我會支持佢既!

然而,有關男主角倪震,唉…
「雨 過 天 青 不 難 , 但 可 以 保 證 暴 風 雨 不 再 來 嗎 ? 我 問 了 自 己 這 個 問 題 很 久 , 意 識 到 我 這 次 的 錯 誤 並 非 如 一 些 損 友 說 是 技 術 上 不 小 心 , 而 是 結 構 上 出 現 了 明 顯 的 中 年 危 機 。 」
雖然我唔明白佢口中既中年危機,但我覺得..佢自己都唔能夠擔保自己唔會重蹈覆轍,
而且…仲為日後既種種舖路。

um...但願依d事唔好發生係我身上就好喇!

沒有留言: