2008年12月14日星期日

早上九點十三分

一起身,見到我個妹係到執緊衫,
一見到我就係到不停係到叫我執衫,
我唔執呀!我都唔係一朝早起身幫你執屋既!

佢不停咁係到話人唔執依樣唔執個樣,
好煩呀!
你愈叫我執我就愈唔想執,
跟住又話你唔執,我見一件就扔一件,
屋企咁細,跟本收唔晒d衫褲鞋襪加雜物,
一朝早係到嘈之巴閉,
的確黑人憎。

又見你叫埋d妹起身執,痴線!

3 則留言:

Bacakara 說...

哈哈 今個假期,你又搵一日晨咁早起身,嘈醒晒d家人一起大掃除....吧


祝 聖誕快樂!

C.M. 說...

郡主,請收飛鴿傳書!

(祝你聖誕快樂!)

Morca 說...

Merry Christmas!