2008年12月31日星期三

2008 我的大事回顧

話咁快…又到左2008年最後一日。

回顧今日,整體運也不錯,比起上年,更為精彩!

一月至二月份︰緊接07年餘震,也是不開心的時間(公事私事也令人想死)。
三月份開始︰繞完桃花走,有D暗湧…
四月份︰好感激ANGEL送左一份大禮物做我生日禮物!而且展開了一段新既感情!^0^ sweet
八月份︰係某一個朝早,心血來遲去左辭職。但其實…我仲未搵到工!
九月份︰得到上天既保佑,我係九月一日返新工了!

簡單來講,係2008年裡面,總括可以咁講︰
事業︰轉左一份冇咁辛苦既工,時間多左,錢少左…
生活︰free左好多!
財運︰...不過不失吧!
感情︰新的一段感情總是看好它,不好就就不要啦!不過…我想它可以變得更好!

係2009年,我希望我屋企人,特別是爸爸媽媽,身體健康!而自己同身邊既朋友係各方面都順順利利!

☆╭┐┌╮☆°.﹒
╭┘└┘└╮∴°☆°
└┐..┌┘───╮∴°
╭┴──┤ HAPPY  ├╮
│o o│ NEW YEAR │●°
╰┬──╯        │ ∴°﹒
☆ ˍ|ˍ/ˍˍˍˍˍ/∴☆

3 則留言:

Bacakara 說...

以為富貴不足,其實平凡是福。
踢走二零零八,明年更加滿足。

野蠻郡主 說...

好押韻,係好文采喎!

N/A 說...

新一年新開始,一年好過一年 !