2008年12月25日星期四

聖誕溫馨

仲好記得幾年前的聖誕節, 同老婆走左去尖沙咀, 無帶住任何期望之下 (因為連套戲講乜都唔知), 入場睇左我 so far 最最最喜愛的一套電影.. 離場時果種溫暖同窩心的感覺, 而家仲記得一清二楚.

夫妻, 繼父子, 朋友, 姊弟, 小朋友, 遲來的對象, 階級的分隔, 仲有正場時 cut 晒的被歧視的一對, 所有的愛及情盡在這套電影內. 没有激情, 没有熱淚, 只有淡淡然, 細水長流的聖誕溫馨.

把我最愛的一場帶給你們. Love Actually. Merry Xmas!!!

(YouTuble clip html)













聖誕交叉blog︰
多謝鎚哥俾左30+依篇咁溫馨浪漫既文章俾我同大家分享!

(原來有d男仔可以咁有心思咁浪漫,以後冇藉口話做唔到啦!嘻嘻!


Merry Christmas to all~

4 則留言:

Carole 說...

灰姑娘:

Merry Christmas!

M40+ 說...

你錯啦. 我係全世界最唔浪漫的男人. 係一個好 reliable 的 source 講的....我老婆.

Happy new year.

N/A 說...

好想買呢套戲番屋企睇 ~

野蠻郡主 說...

依套係其中一套必備既浪漫電影,而且d英文又易明。so good~