2008年9月18日星期四

安全感 vs 自重感 (上)

何謂安全感

無論男女老少,其實都需要安全感,
安全感可分在外在提供及自給的,
外在提供︰父母、伴侶、同學、兄弟姊妹、朋友、同事等等

同一些信賴的人和熟悉的環境,因為有了一定既感情同關係,人總會感到安全,
有了安全感,即使在陌生的環境或遇上變化時,都比較能從容咁面對,較少表現出受壓迫及焦慮不安的徵狀。
有了安全感的人,其實也會表現得比較自信,有人支持喎,咩都勇d啦!
所以,無論男女,有安全感既人都會不自覺的散發一種耀眼既光芒。
依d就係所謂既charming喇!

如果冇安全感又點呀!
哈!咁就大穫喇!缺乏安全感的人都怕同人有身體和眼神接觸,
對人猜疑,唔信任同唔想同人建立親密關係;佢地害怕付出感情,甚至過度的恐懼,
其實好多時,他們的恐懼仲無聊到爆。
佢地怕接觸新事物和新經驗,並會感到不安和畏縮,害怕面對困難的事和人。
在日常生活中,容易表現受壓迫和焦慮不安的徵狀(例如:無緣無故哭泣、咬指甲、抖顫等),
佢地唔知可以信邊個,但可能係佢知但又唔選擇相信。
點解咁?咪因為自卑囉!佢地甚至會利用挑戰權威的方式來掩蓋他們的自卑心態,即係駁人注意啦!

所以咪咁多男男女女感情上,做埋d無謂既小動作引對方注意囉!
其實,安全感除左靠外在,唔係應該自已俾自己咩!
一個人如果連自己都信唔過自己,對自己冇信心,人地又點會對你有信心呢?

所以…安全感,唔可以只要求別人俾你,應該自己俾自己。
不過咁…安全感對於人與人之間,係一層好深既橋樑,人畢竟…要與人生活嘛!


至於 自重感 就下回分解吧!

沒有留言: