2008年9月23日星期二

上海小點 ichiban

是次上海點心製作班 係由舊公司 和記贊助既,哈哈哈!

我地既學員有阿Pat, Amelia, 輝輝, 阿欣同我…
其實整個課程,大部分時間都係睇下師傅整,
我地只不過負責搓下粉,包下餡,同煎炸下…

依個課程有2堂,第一堂係整小籠包同豆沙鍋餅,
第一次包個小籠包,都算係咁啦!但就整唔到出面個d樣喇!
反而個豆沙鍋餅就係真幾香,同出面個d差唔多添呀!正!
(咁以上二款小食都奉獻左俾為食男友!)

第二堂係整蔥油餅同芝麻奶油流砂煎堆,
賣相都相當靚仔,今次整就好似易d喎!哈哈哈!
咁個蔥油餅蒸完冇炸呀!諗住清清地第二朝返工做早餐,
至於個芝麻奶油流砂煎堆,每人三粒我就醒左二粒俾男友,
d煎堆係特別製造架!點解,因為係特別大粒同特別多芝麻,
真係一眼就認得出呀!鬼咩!有人係芝麻愛好者嘛!

話咁快就完左二堂,唔…其實整野食都真係幾麻煩,
又要度依樣量個樣,少d器材都唔就手,
令我嚴重減低學整野食既衝動…灰…灰…灰!

沒有留言: