2008年9月15日星期一

意義重大的中秋節

今年既中秋,係我同男友同埋識左朋友欣既第一個中秋,
今個節日又冇咩function攪,我又唔可以係男友家中食飯…
就係咁…好多謝朋友欣邀請我地參與佢同佢同學既中秋party~

因為朋友欣同男友都要返工既關係,所以我地就係放工之後先出發!
今次我地去既目的地既近大嶼山既塘福!
去到東涌再轉架11號巴士,又上山又落山,真係勁頭暈!

好快咁,我地落車,行一段路仔就搵到佢地間屋,佢地準備緊燒野食添!
就係燒燒下野食既時間…有人唱生日歌!
原來係慶祝係9月17日生日既朋友欣,依個傻妹仲唔知咩事,唔記得自己生日哩!
不過我都唔係好佢好多,身為佢好朋友既我都唔記得!真係丫…
不過我都覺得好幸運,有份出席佢既生日party,真係好榮幸呀!
朋友欣收到一份佢想要好耐既禮物同神秘禮品,而我,就只係送左d營光棒俾佢咋!哈哈哈!

玩到咁上下,我地一班人又行去沙灘喇!
最開心係成班人,每人手掛住螢光圈,大家係到玩數字球,
在黑漆漆既沙灘裡面,有大片既幼沙上高,每人都跑都唔同地方,跟住又跑返去接一個螢光波,
其實真係好靚架!成班人係到嘻嘻哈哈,叫一個唔會有人應既數字,你話幾刺激!
而且,有時未接到都大叫接到,叫左停d人又係到借d易行多2步,勁攪笑!

之後就係玩火既時間,大家都玩左d集體game,
其實依d咁既時間…玩true & death係幾刺激,不過要好fd好fd同埋玩得起先得…
而講鬼估係禁忌…所以唔俾講,哈哈哈!
之後大家就分批咁行下玩下坐下咁!

大概約3點幾就回程咁排隊沖涼,
朋友欣同成班朋友就係到玩"u佬",嘻哈大笑鬼咁大聲,
真係訓著都聽到呀!攪到男友都話︰"原來'u佬'真好好玩,可能有其他玩法,真係可以玩到好開心架!"
就係咁…我地就去了解事實既真相!

原來,玩法就同一般既玩法冇分別,唔同既係,一定要有一個叫朋友欣既人物,
佢d大頭蝦又蝦碌既對白,真係笑到你傻呀!
依個傻妹,真係開心快樂既泉源!

話咁快,就回程喇!係依到,好多謝朋友欣既邀請同佢朋友同我地歡度依個中秋節!多謝!

沒有留言: