2008年9月22日星期一

雷曼兄弟 之 外篇

依家先講雷曼兄弟依單新聞,係就係out左d,
不過唔好怪我…因為我不嬲都後知後覺…

其實雷曼兄弟發生咩事,講真我都唔係咁清楚,
佢既影響除左話令人冇左份工,aig同aia可能執笠(唔知係咪架),
同好多人冇左一大副身家之外,其實我都仲未知發生咩事!
(如果有好心人係咁而同我簡單咁解釋下就好喇!)

話說今朝睇報紙話有d巿民向政府申訴話俾銀行誤導,
要求政府幫佢地出頭,
其中一d巿民既金額更去到成千萬,
雖然我都替佢地有咁多財產感到開心,
但係如果真係佢地買左債券而又出左問題要搵政府打救,
我突然又恨一恨心喇!
係…洩晒d錢係好慘,不過我唔識野都知道d債券好似係一有問題可能變廢紙個d,
同埋點都有風險,
如果銀行講唔清楚係唔岩,但之不過人地點可能每一個細節都講得清楚。
今次咁樣,真係好唔好彩!

如果輸錢就要人政府幫手叫賠償,贏左又唔會同人講,
依d係咪叫輸打贏要,係咪衰呢?

千其唔好話我自私,我都損失慘重架!
我冇錢投資,但我d強積金相信都好快冇晒!
唉...其實識唔識為自己打算,咪又係咁,咪又係冇晒d錢!><
我真係情願放係床下面個餅乾罐算!

1 則留言:

Bacakara 說...

其實今次金融風暴,首先出事既都係一D大機構同有錢人,小市民根本無乜多餘錢,反而可以避過一劫。

不過政府如果真係大筆大筆錢咁賠番比d投資者,羊毛出自羊身上,咪又係納稅人承受番。

間接都係,係你同我既身上取回,然後用來賠番比d 盲目投資者。