2008年3月2日星期日

鬱燥症

鬱燥症…是近日大熱的話題,
都巿人壓力太大,不懂鬆弛,以致精神緊張,最終害了自己亦傷了人。

除左依樣,係香港…有唔少人,都係相信係有抑鬱症或者狂燥症等情緒病。
狂燥症不用多說…如果d人唔係壓力大,又點會少少野都不斷complaint,complaint再complaint…
至於抑鬱症呢…就真係好睇個人性格喇!
老實說…我係覺得自己已經係其中一個患者喇!
因為我實在太緊張…因為對事情既執著,其實俾左我自己好大壓力,
不過我冇去睇醫生,當我發覺情緒異常不穩既時候,我去左睇一d抗抑鬱既書!搵朋友傾計!
其實除左依樣,我成日都覺得自己有隱性心臟病,
我受既激得太多喇!我心血愈來愈少喇!(雖然我明白我比起其他人,我倘算幸福的一群!)
不過我很害怕…有一天,我會承受不起,痴左或者暈低左,到時真係可以好好休息喇!

今晚,我很感謝上天一直對我既眷顧和保護!
從我長大以來,其實我算蠻幸福的人,
起碼,網上交友,我未曾遇上壞人,我想如果知道我有大膽既舉動,實會有人擔心同責怪我。
第一次拍拖既時候,我發覺冇人保護到我,那一刻,我相信自己先可以保護自己。
我明白現今社會還會有一些有風度的男生,可惜我遇上的少之有少。
第二次拍拖,找到一個很愛錫我的男生,很倚賴佢同相信他,可惜,到分開的那一剎,他沒有義務再照顧我。
我知道,人總是要靠自己的…所以,我好像很堅強似的(比起那些自殺和傷害自己的人)
晚上回家,我總不會替自己擔心,因為我要自己保護自己。
別期望有人會送你回家,那只是追女的招數吧!(就算是朋友,山長水路送你都唔好意思啦!男女公平嘛!)
但在今天晚上,我有一刻心寒,不在於在巴士上昏迷,也不在於由商場走回家的那段路!
是在那一條今晚特別少人行既隧道,平時行,我從不感到害怕,今天晚上,其實我心裡面很驚的!
就是因為得一個人行!那一條短短既隧道仔,燈火光明,可能係我近來太累,狀態不佳,頭暈休克,四肢無力!
我感到自己的虛弱,我害怕我在有任何危險既情況下沒能力反抗,呼叫或跋足逃離。
白痴地覺得沒有人會向一個不是"國色天香,甚至身無分文"既我埋手,哈,你打劫我係你走衰運,我今晚身上就不足十蚊走天涯!

但心裡面…總會為自己每一次既幸運而感恩,很感動依然受眷顧!
其實…我今晚很累的,不過,訴說完…可以睡一場好覺!

p.s 其實我知道心口再不能只掛個"勇"字,依一套,已經唔work,只會令我死快d架咋!哈哈哈!

1 則留言:

Bacakara 說...

鬱 ← 呢個字好深,完全唔識寫。

可能就係唔識寫,所以都唔比自己去抑鬱。人總有唔開心既時候,甚至我相信人生起碼有六成既時間係唔開心既。不過正正係有咁多煩既野,先會珍借開心個 四成日子。

如果日日都咁開心,根本唔會知自己係咪開心。

哈哈