2008年3月21日星期五

我很快樂

今天…我很快樂!

因為…放四天復活節假,很久沒有放假了!
工作很辛苦,每星期返六天,
有時又要加班!

所以可以放假,我終於可以做自己喜歡的事了!
很是開心,很是感動!

很想跟你們分享!

5 則留言:

Morca 說...

呵~呵~

Bacakara 說...

四天假期 , 去左邊玩呀?

唔知係唔係真係整定...放假先來落雨...唉!

Severus 說...

樓上的你說中了, 第二天假期便開始下雨, 而且還很大耶......
不過有時假期在家中休息一下, 或者去一些自己想去但總是抽不到時間去的地方也不錯, 我昨天便去了太空館, 一個平時上班一定會經過, 但想去的時候總是多多籍口而不去的地方, 回想都很多年沒去了, 感覺不錯耶, 呵呵, 願郡主和各位有個快樂的假期!

強項潛水的se

野蠻郡主 說...

Morca,
下次不准剩係笑呀!

加華︰
本來4天都要出街,
可惜第一天就被放飛機了!
最後陪了屋企人。
第二天就返教會,很久沒有返喇!
晚上陪契媽食飯喇!(都好!平時返工我推左佢好多次架喇!不過依家好似唔係咁舒服!)

明天同後天都約左人!

(唉..我自聖誕節開始,逢大假都病一病,大穫!)

Bacakara 說...

群主小病時福,多多休息吧


太空館好似N年前去過.., 都唔知入邊係點了。