2008年3月14日星期五

壓力知多少

其實做左咁多年野…你話冇壓力就係假既?

尤其係我依d唔識放鬆既人,但係點知自己既壓力開始嚴重呢?

其實好簡單…就係當我壓力指數上升既時候,
我就會開始發夢都諗起邊d野未做,聽日要點樣覆個麻煩客,
又或者夢見聽日會俾d發神經客痛罵?

真係訓都訓得唔安樂!

就係早2日,師傅又no show,唉!
晚上發夢見到2個女人係咁係到嘈,咪已經幫佢追左啦!(個時唔知點解會係禮堂)
跟住聽到出面好似有師傅來緊喎,點知聽到有女聲尖叫!(係好淒厲既尖叫聲,勁恐佈)
咁我地成班同事,諗住叫d男仔出去睇下咩事,點知冇人肯出去,
大家都好驚,咁全部人訓起地下蓋被扮瞓覺,
終於…有人入來喇!


眼見一個著住雨褸既"任達華",雙手沾滿鮮雨,超恐怖,
我即係合埋眼扮訓啦!佢仲逐個走近咁樣睇下邊個唔係訓…
就係咁樣…我心寒到扎醒左,跟住超驚咁又蓋被再訓!

引申到,昨晚開ot做到十一點幾,一個人係office超驚!
行過巷仔既時候,簡直唔敢亂望,好驚好驚好驚!

最後忍唔住,好艱難又唔好意思咁打左俾個朋友,我都知咁夜打俾人衰架喇!
不過我真係好驚…你知之前又有單咩冇頭案!
好彩…個朋友由旺角陪我傾到入屋!安全晒!

------------------------------------
講起個單案,那朝早上返工,d同事已經講斬首,
我就問咁駁唔駁得返,有冇死到呀!
d同事聽我咁講就o晒咀,我話︰斬左隻"手"0者,唔洗死卦!
原來係我誤解左,跟住就俾人話我白痴喇!哈哈哈!

2 則留言:

Morca 說...

快啲喺地獄爬番上天堂啦!

野蠻郡主 說...

係呀!轉工呀轉工呀!