2009年6月14日星期日

新郎結婚了.....

新郎結婚了....新娘當然不是我...

聽某人說過,不再想結婚,不希望有小孩。
但如果…是如果,他現在要結婚,怎麼辦?

其實也沒有怎麼辦,因為根本唔關我事,
分手以後我們也不是朋友,昔日既交情好比粉筆字已通通抹去,
我會懷念以往的'他',但今天的'他'…我不認識!
除左表示祝福,其他的事實在幫不上半點忙!

慶幸他也不需要我的參與!當然,我也幸運的不需要參與!
我唔會羨慕人,亦唔會妒忌人!

令我開心既係,我好清楚自己唔會因為佢要結婚而唔開心,
亦唔會因為佢同另一個女仔而急於自己既婚姻,
婚姻不是人有我有,而是神聖而一生一世的事。
婚…唔係因為要結而結,而係你真係好想同個個人走埋下半生,
諗清諗楚先去做。

兩條線曾經係交叉過既,但最終行遠左...就係一件咁既事吧了.

記住︰唔會做d令自己後悔既事!

沒有留言: