2009年6月19日星期五

蜜月期愈長 關係愈長久

今日睇完AM730,其中一篇報道話蜜月期愈長愈維繫關係。

經過調查顯示,戀愛次數愈多的人,係展開戀情時所能享有既蜜月期愈短。
而調查機構認為,想獲得天長地久的愛情,花點時間和心思,保持熱戀感覺是非常重要。

平時都有話…戀人們感情要保持歷久常新,可以保持新鮮感,
咁大家如果都可以保持在熱戀的狀態,咪可以成日都掛住對方,
欣賞對方既好,放對方係好重要既位置囉!

雖然明白平凡是福,但平凡唔代表平淡,
生活上偶然亦要製造一些生活情趣,使平淡的生活添上色彩,
令生活更有意義!

所以…請大家記住,
如果你地想關係再長久一點,唔好俾咁多藉口自己,
花多點心思去製造多一點生活情趣,
情趣不一定要用錢堆砌,但唔可以冇囉!

知道未呀?

2 則留言:

Nelson 說...

太遲知道啦.......

野蠻郡主 說...

To: Nelson

點解呀?冇事嘛!
不過我聽過一句話"有心唔怕遲"<-SORRY,我希望安慰到你啦!

WELL,早2日男友唔知做咩無啦啦係到話其他人,係啦,要有情趣先得架嘛!都唔識保持新鮮感,好似睇完我個BLOG跟住串我咁…

希望佢唔好剩係串我,知道我講咩先好!^^
正衰人!