2008年10月21日星期二

擔心

幾年前,我爸爸證實患上鼻咽癌,
得悉的數天內,他由一個吸煙的人馬上一根也不抽,
甚至即時結束公司既業務退休。(個時佢經營既排檔發生左一d事,損失)

幾過幾年既休養,
爸爸依家既退休生活都幾如意呀!
玩下股票(唔識玩又學人玩),做下家務,學下按摩,
唔…

今天早上收到個消息,就係爸爸係覆診後,
醫生話佢既病情有機會復發,
媽咪叫我地唔好激佢。

當然,第一時間我梗係覺得自己冇激佢啦!

其實生老病死乃人之常情,
可能,就咁望落冇病冇痛既我,會比佢先行一步呢?
話唔埋,不過你話我唔擔心就係假,
但係除左陪佢多d,又或者俾佢見多d,其實我都冇咩可以做…

不過我知我係咁多個女之中最令佢擔心既一個。(仲要係大女添!)
我都知我冇用架喇!

回想起細個時同爸爸既點滴,都好值得懷念,
雖然大個女之後冇咁痴家,而最令佢生氣的都只係我。
可能異性相吸,反而我同爸爸既感情好過同媽咪(可能媽咪錫d妹多d)
諗下諗下都好感慨!

諗多d,其實都好擔心佢有事,
爸爸只係五十幾六十歲,
我怕佢睇唔到我結婚,抱唔到孫,
諗下諗下又想喊喇!

5 則留言:

Bacakara 說...

祝 世伯身體健康,群主不如早D結婚沖喜下。

野蠻郡主 說...

我阿妹2010結婚啦!

Bacakara 說...

咁群主 搶閘 快佢一年 2009結...

野蠻郡主 說...

下,準備唔切架!

咪玩啦!

Bacakara 說...

好似電影sex and the city 咁

結婚可以 大大鋪張 , 亦都可以少少地 一班朋友 與 家人 就夠!