2008年10月23日星期四

報應

曾幾何時,我很喜歡我的家…
然而,我…已漸漸的變得對家沒有歸屬感,
接者,我的家庭觀念好像越來越變得薄弱…

依家…報應回來了,
媽咪又成日發埋D小姐脾氣唔睬我,
三個妹FD到打BAND有野玩又唔會預我。
咁樣,我更加冇歸屬感。

其實除左我少回家之外,溝通唔到都係一個問題,
大家既處事手法不同,她們永遠覺得自己個想法係最好!
正所謂道不同不相為謀,就這樣,我不喜歡跟她們溝通了!

又或者係我唔痴家,對依個家根本冇付出,
所以有咩好同唔好既,都唔會預我,
有時我會諗…咩唔係少D見,就愈會珍惜能見面既時間咩?
但又唔係喎!
我已經好似潑出去既水(甚至更差)

你會講︰鬼叫你RECORD花晒咩,要補救要付出好多,好難架喇!

我又會諗︰你要我改變晒依家既生活去迎合佢地,我唔會囉!
我都係大人,我都有自由同自主權卦…

就係咁樣,關係就膠著膠著…

4 則留言:

匿名 說...

想去刻意補救... 其實一種自我中心ge想法...
等到有機會ge 時候先行動, 先作出善意ge 回應, 可能會冇咁辛苦同埋更有效果~

N/A 說...

最近我睇會到關係真係要付出時間同埋心血去建立,有需要時先建立就會太遲,好吃力 !

Bacakara 說...

同家人缺乏溝通,呢個係好普遍既現象。我都唔識點同家人相處,唯一可以做既係間中請一家人食飯,可能飯局中都係佢地有佢地講,我有我自己食,但久而久之總會叫做有番一家人既感覺。

野蠻郡主 說...

南國︰
其實我都唔想刻意補救,因為人與人之間既關係都真係幾煩,屋企人硬係鐘意見到你,即使你係屋企冇野做發呆煩到痴線都好,父母梗係覺得見到你會安心/開心d。

巴林︰
關係,相處時間係追唔返,希望可以同佢地講,少見唔代表我唔關心唔緊張唔痛錫佢地。

加華︰
可能我一向既形象都係大洗同窮,所以有關錢既方面,佢地唔會指意我,不過咁都岩既,有時候,人心總要收買…