2008年10月22日星期三

泰林開倉

話說話泰林好似係30號開倉,
男朋友話一起去買熨斗咯!

好丫!反正都需要買一個熨斗,襯佢開倉仲應該可以執平貨!

跟住我話,不如買埋個焗爐丫,反正可能會好平,
男友問要個焗爐做咩呀!我話我要整曲奇,我要焗蛋糕,我要整野食,
男友反對,因為他屋企人不喜歡,廚房冇位喇!
我咪話…咁放係房囉!
但最終提議遭到否決!(貶咀)

今朝同同事傾,同事話個焗爐都要好多位又多油煙架!
我話可以抺架嘛,而且依家咁平…同事都一笑置之。

跟住我話…不過冇左個焗爐,少左好多野玩架!(同事即笑說是!)

2 則留言:

Bacakara 說...

30 號星期四, 有大減價都無用...因為要返工....

而家市道轉差, 保住份工緊要d...

野蠻郡主 說...

係喎..你唔講都唔知tim!

依家話保住份工緊要過加人工!