2008年10月22日星期三

08森美小儀舞台劇 - 小孖俠 閱後感

依一齣舞台劇內容係講一對小孖俠係合作期間,
有人自以為是,大家唔識體諒包容,
中間大家有不咬弦既地方,吵架一輪之後決定"拆伙"
到最後還是大家互相忍讓,了解對方的重要性而再次聯手打敗壞人。

然而,導演之一的森美亦藉著此舞台劇送俾佢既好拍檔"小儀",
多謝佢一直以來的包容,縱使大家平時有不協調的地方,
亦可以互相支持,鼓勵,努力攜手合作下去。

故事都不錯,畢竟係人地用心之作。

今次要讚既一班綠葉既演員,有leo,細so,朱薰,迪偉,
當然最攪笑係leo同細so啦!
而依個show少不了的笑位也不少(我見我男朋友都因為低b而大笑)
而嘉賓方便,張敬軒,謝安琪同鄭融,
可能係尾場關係,演員都經常爆吐,
鄭融真係掛住笑,連台詞都講錯,不過依d攪笑show,
忘記對話講錯野可能仲令d觀眾覺得有趣同好笑,
當然,眾dj既轉數梗係快到無輪啦!

至於各位小演員努力演出亦應讚賞。

好喇!有讚就有彈…要彈既,唔好意思,係好嚴重!

首先,係場地問題,
今年係九龍灣國際展覽中心攪,
場地竟然係差唔多所有$320既門票平排,
係平排,邊有可能架!真係前面個個高少少都睇唔到,
然而,的而且確,係成齣舞台劇裡面,我係好少部份能夠見到真人,
全程都係睇一個唔多清楚既電視營幕,
如果係咁,我諗我唔需要買$320飛去睇電視,
以住係浸會,演藝,理工都未曾出現如此惡劣既安排,
我明白可能係想多d人可以睇到,但依個場地,我覺得負責人安排極為失當。

而且,係場內更可隨便飲食,頂!

其次,舞台燈光效果亦強差人意,
今年比以往多用了電腦投射效果,
但舞台上不停咁對住佈景版開燈,投射既影像真係唔多睇得到,
唔相信商台既燈光組會咁唔專業。

再者,今年既場刊節儉都省無可省,
唔計係咪因為要縮減成本冇晒之前咁精緻既包裝,
但再連簡單既節目內容,歌詞,人物角式介紹都欠奉,會唔會簡單過頭!

我相信依幾點絕對不是我吹毛求疵,而係專業。
其實以往睇左幾年森美小儀真係覺得拍案叫絕,但今年的確令人失望。
或者依d係管理層既安排,但希望強烈反映。

最後一提,今年既紀念品design真係好核突!

P.S 依上既內容,我已經SEND左EMAIL去商台同天比高反映意見,唔知會唔會有REPLY呢?

沒有留言: