2007年11月7日星期三

壞員工

(今天…無論如何都要出一篇文章)

其實每一份工,同拍拖一樣,都會有熱戀期…
一直係到等…等到有一天,發覺自己唔想再返個份工…係咪即係過左熱戀期呢!

近來,天氣轉涼,身心疲勞,的而且確…開始唔想返工對住d客,
每天晚上都會記掛工作,記掛客人的個案…記掛自己有冇做少左野未跟晒…
這樣,都是不停地增加自己的壓力…

很多次,在很不舒服的情況,真係好需要請病假,但手頭上好多個案係手,
一天不上班,d客點呀!d單點呀!d case邊個跟呀!
所以迫於無奈都要照上班!

到工作未忙到死既時候,又想請病假,小小唔舒服,仲頂得住既時候,
請病假好似好衰咁喎,頂到又冇謂請病假丫!堅強d就挨過去架喇!

如是這…都係繼續上班…以往那些工作,其實我請病假的次數真的很少,
因為頂得住就頂…咁樣…就熬過左喇!

現在我…好少怨…之不過我還是擔心自己不懂減壓,影響身心!

不過…每個人都有自己辛苦的地方!努力做好自己,加油呀!

6 則留言:

匿名 說...

我成日偷懶嫁
et :p

Carrie 說...

我都好似你咁,有時掛心公司D野掛到病左都唔捨得放假。不過,真係要睇住自己既身心狀態,因為捱壞左,到時想係工作上拼搏都無咁既能力啦。:)

野蠻郡主 說...

唔係喎!依2日心情好左好多,唔知係咪我開始唔理條數跑得靚唔靚仔,咁冇咁大壓力,就會好少少!但都會好累!

匿名 說...

我成日都會因為公司的事而訓唔著

野蠻郡主 說...

檸啡…我地唔應該咁大壓力架,放工後一定要學識放低…

Carole 說...

我都帶埋番屋企