2007年11月17日星期六

錯別字

中文字…雖然我唔叻…亦唔識"最緊要正字"…
睇am730,漫畫個頁雖然都有教下…但晨咁早又唔入腦喎!

不過有時…我見到自己有錯別字既時候,我都會改返既!
雖然少少字同音冇所謂,但對自己出既文章都應該有返少少既要求!
如果我文字上有咩出錯,懇請大家告訴我…我都想自己再有進步嘛!謝謝!

之不過,有時我見到別人的網址文章上…有d白字既時候,
心底不期然咁想糾正別人…喇喇喇!又患上奄尖要求高挑人錯處既毛病喇!
可能…別人覺得…寫下blog…無需要咁認真…大家明咩意思咪得囉!
係喎!人地鐘意點寫係人地既自由,人地既地頭寫咩又關我咩事呢!
最緊要既係,有邊個人係會鐘意聽俾人批評既話語呢?我又洗唔洗咁緊張又神經質呢?
所以…依d…我都會收返係心裡面!

這就是待人處世之道嗎?

3 則留言:

Carole 說...

我都有很多錯別字
仲懶得改
有要求係啱ge
指出都唔係咩問題
咁人都係小器同埋自尊心重

et呢請灰姑娘指教!
(p.s開放埋個blog比你改...咁我可以日日打xxxx)

仲有ar 你隻腳有事
就唔好勉強返工
可唔可以係屋企遙控

野蠻郡主 說...

多謝et關心!我今日病假^^!

冇呀!唔可以係屋企遙控,因為客戶資料,電話要有錄音都要靠係公司做!

休息埋聽日,星期一再做喇!只不過要著返平底鞋慢慢行!應該問題不大!

Michael Leung 說...

My blog has a lot of typos.
Normally, I type up my blog very rush.
This is the reason, my blog has a ton of typos!!!!