2007年11月17日星期六

病假 = sick leave

病假 (sick leave),朋友告訴我又名叫"射波"…至於點解,我就真係唔太清楚了!

今天早上諗住返工,隻黃金左腳落唔到地,跟住係到諗,
我清醒架喎,做到既架喎…只不過係落唔到地,行唔到!
其實請病假我又唔係好想…一來多野做要掛心,二來睇醫生都要錢架,又要扣人工!

最後,我試左幾次落床諗住換衫,但都係未行到去廁所就好痛,
咁又返返上床喇!

雖然,我係想返…但我係咪應該要俾隻腳休息下呢!
夾硬返工又係咪好呢?我怕我要行去食lunch都要行半個鐘!
我又諗左好耐,點同上司講呢?係咪請問下佢可唔可以請病假呢?
突然間諗起,昨天leader話有d擔心我,叫我堅強d,唔好俾人地蝦!要知道自己立場同想點!

所以,就由問人地我可唔可以請病假變左通知佢…"我要請病假!"
其實,雖然係好小事,點解我都未可以獨立,仲要人地擔心,冇自己主見呢?
係依到,我好感激我身邊同事既包容同體諒,
我都知道自己惡教,又冇記性…但我會努力,希望有一日可以俾佢地睇到我既進步,並唔係單單用口講既一堆廢話!

又或者可以用多出來的一日,溫下書先!

2 則留言:

匿名 說...

個calendar 咪一格格咁ge...
偷懶請病假... 都要搵個冇咁/好鬼忙ge 日子...
咁d 人就諗... 係"一格格咁ge 度搵個位..." 就好似踢波射龍門咁le...(聽番黎ge)

射波就係咁黎~~~
(路過ge)

野蠻郡主 說...

HI¬

哦...thank you!~
不過有朋友同我講..射波同卸膞同音呀!

(唔返工…咪即係卸晒d野俾人地做囉!~)